Mitt dåliga immunförsvar

0kommentarer

Jaha då var man sjuk igen, jag blev alldeles nyligen frisk från min hemska förkyldning men nu var det dags igen. Den här gången blev det bland annat feber och jättesvullna sköldkörtlar. Det får bli sängen alldeles strax men jag ville bara skriva och klaga en snabbis. Är så otroligt trött på att vara sjuk nu.
 
Tänkte att jag kunde får vara frisk resten av året nu men icke, det var ju trevlig. Men hellre nu än under julen i alla fall så det är jag glad över. Har så ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Är det vanligt att bli sjuk så snabbt igen.
 
Jag trodde att detta kom från lilla parveln som jag lekte med i tisdags. Var nämligen iväg och åkte pulka med en vän och hennes son och nu har han feber. Men jag är lite osäker faktiskt, har aldrig varit såhär svullen runt halsen och haft så ont, febern gillar jag inte heller. Var alldeles kokhet efter att ha gått ute i kylan.. inte så vanligt.
 
Nej nu ropar allt sängen på mig. Det ska bli otroligt skönt att få sova en stund nu, så trött som jag var imorse när klockan så ohyfsat väckte mig. Det är tufft att vara sjuk så ofta sammtidigt som jag försöker få så mycket gjort just nu. Inte glad. Hoppas att alla har en bra dag och mår bättre än mig <3
Sömn, feber, halsont, hälsa, immunförsvar, sjuk, sköldkörtlar, sova, trött,

Kommentera

Publiceras ej