Mina sömnsvårigheter

0kommentarer

Jag har alltid haft det jobbigt med att sova. Antagligen inte när jag var mindre men ett bra tag tillbaka så har jag haft problem med sömnen. Jag har extremt svårt att somna på kvällarna, jag kan vara jättetrött som igår men jag kan inte somna. Har otroligt svårt för det.
 
Sen på morgonen så är det precis tvärtom. Jag snoozar och snoozar tills jag verkligen måste gå upp.. Det spelar ingen roll hur länge jag sover, jag har så svårt för att gå upp. Det är så att jag har ont i hela kroppen och huvudet. Det är väl därför jag har svårt att sova på kvällen, jag vet hur extremt jobbigt det är att gå upp på morgonen.
 
Men jag förstår inte hur jag inte kan somna på kvällen. Jag lägger mig tidigt men kan inte somna, jag är ju alltid trött!! Finns ingen dag då jag inte är trött och vill sova hela tiden verkligen. Blir så otroligt frustrerad av detta. Jag vill inte vara trött hela tiden :(
 
Det har blivit riktigt jobbigt för mig på senaste, skapar verkligen problem för mig. Har jättesvårt för att komma upp på morgonen och ibland lägger jag mig 9 för att jag ska få lite sömn. Det gör mig galen!
 
I andra nyheter så tror jag att jag håller på att bli sjuk.. Igen!! Jag var precis sjuk med en monster hosta och nu är jag jätte täppt i näsan och den bara rinner. Jag är även riktigt frusen och som ni förstår, trött! Jag känner mig verkligen dunderförkyld just nu och det gillar jag inte >< 
 
Blev precis frisk!! Okej jag ville bara gnälla lite om detta. Nu slutar vi snart så jag ska faktiskt hem och vila lite och sen ska jag tvätta hade jag tänkt. Är ju kortis dag idag så det blir mest mys hemma sen :) Jag kanske hör av mig ikväll igen, annars skriver jag imorgon <3
Sömn, förkyld, sjuk, sova, trött,

Kommentera

Publiceras ej