När man bor litet

0kommentarer

Ja då måste man organisera och planera och placera så smart man kan. Min lägenhet ligget på 29 kvadratmeter så det finns ju absolut mindre lägenheter, men jag är tjej så jag har en hel del saker som ska få plats också ^^
 
Men det går. På senaste så har jag haft en helt annan vilja att fixa och dona i mitt hem och jag tycker det är riktigt fint just nu. Det gäller bara att ha förvaringar lite överallt. Så här ser min lägenhet ut just nu.
 
 
Jag är så himla nöjd. Pallarna inköptes idag av en snäll mamma som absolut ska få tillbaka dem pengarna så fort jag kan betala dem. Super billiga så jag kunde inte låta bli, dem kunde ju ta slut när som helst. Jag är så glad och så väldigt nöjd =D Känns roligt att ha fint hemma.
2013, badrum, compact living, dekoration, etta, förvaring, hem, inredning, kvadrat smart, ljus, lägenhet, mamma, mitt 2013, mys, pallar, skrivbord, soffa, vardagsrum, välbefinnande,

Kommentera

Publiceras ej