Sociala sammanhang

0kommentarer

Jag har alltid varit lite av en ensamvarg. Jag trivs bra med att vara för mig själv och har verkligen inget emot ensamma hemmakvällar. Men ibland hamnar till och med jag i situationer där man måste vara social och ha roligt med en stor grupp människor.
 
Imorgon kväll ska jag på en Burlesque fest med en vän och hennes pojkvän och även fast jag har längtat så jag nästan svimmat av så är jag fortfarande väldigt nervös. Jag blir så nervig när det kommer till platser med mycket folk och framför allt när det är folk jag inte känner.. alls. Men eftersom jag får klä ut mig, göra mig fin och festen har ett underbart roligt tema så överväger det roliga över det jobbiga.
 
Det ska bli riktigt kul imorgon. Jag ska ha på mig svarta, små mönstrade strumpbyxor, mina snörkängor, svarta shorts och en stor vit skjorta (lånad av pappa) och en kostym hatt (lånad av brorsan). Det kommer bli så coolt =D Jag lovar att visa bilder imorgon.. eller på Söndag ifall jag glömmer.
 
Jag har längtat nu i över en månad känns det som och nu är det imorgon. Kan knappt tro att det är sant. Det är liksom inte varje dag jag går på stor tema fest så jag är lite extra spänd och längtans full. Jag vet inte om pirret i magen är nerver eller om det är glädje längre.
 
Nu ska jag måla naglarna mörkröda så att dem matchar mitt läppstift imorgon och sen ska jag försöka lägga mig tidigt så att jag är pigg och kry imorgon. Jag hoppas alla har en riktigt underbar helg så kommer det bilder så fort jag kan sen.
burlesque, fest, tip the velvet, villa belparc,

Kommentera

Publiceras ej