Bort med håret

1kommentarer

Nu har jag blivit av med allt min slitna hår och det känns otroligt bra. Äntligen! Jag och http://moamrta.blogg.se/ tog oss till Burgården igår, dem har drop-in på Onsdagar så vi passade på och hoppades på tid. Vi hade otrolig tur och det var billigt för att det är studenterna som klipper en. Men det blir ju otroligt bra ändå och jag är super nöjd.
 
Jag struntade nästan i hur resultatet blev. Ville bara få bort allt hemskt, slitet hår som bara såg för hemskt ut. Ville inte se det en sekund längre så jag sa åt dem att ta en bra bit av håret. Dem hade säkert behövt ta mera men någon måtta får det vara på saken ^^ Det känns riktigt bra.. Det känns friskt igen =)
 
Blev väldigt kort men jag är nöjd. Vad tycker ni?
 
 
Nu känns håret riktigt bra, det knastrar inte när jag kramar åt topparna och det fastnar inte överallt. Helt underbart verkligen och så värt 150 kronor. Eleverna är ju otroligt duktiga och läraren kollar jättenoga sen så att det blev bra och man är nöjd. Rekomenderar verkligen detta, inget farligt alls.
 
Så nu är jag fin till jul och nyår =D Härligt!! Men oj nu börjar det blir sent. Ska faktiskt ta och lägga mig. Imorgon blir det en sväng till Pomona för lite julpyssel och mys med vännen som är länkad där uppe. Ska bli riktigt trevligt. Hoppas alla har haft en riktigt bra vecka så hörs vi snart igen <3
burgården, frisör, hår, klippt, kort hår, slitet,

1 kommentarer

Anonym

13 Dec 2012 23:21

Gött att få bort slutet hår :) vad är Pomona?

Svar: Ja det var verkligen härligt. Pomona är ett ställe som samarbetar med Arbetsförmedlingen. Jag går där varje dag och jobbar på min framtid, min självkänsla och CV/Personligt brev. Som jobb coaching fast lugnare och personligare =) Skrev lite om det här http://helenanilssons.blogg.se/2012/november/forsta-inlagget-pomona.html
Helena Nilsson

Kommentera

Publiceras ej