Familj är viktigt

0kommentarer

Det är otroligt hur mycket jag uppskattar min familj nu på äldre dar. Förstod kanske inte riktigt vad jag hade men nu är jag otroligt tacksam över min familj som alltid finns där för mig och hjälper mig när dem kan.. och ibland när dem inte kan. Har verkligen haft underbar tur med min underbara familj.
 
Ville bara säga ett stort tack till mamma och pappa som alltid vill mitt bästa, ser efter mig och stöttar mig. Älskar er så otroligt mycket och jag har haft en riktigt mysig lördag med er båda.
 
Vi bakade julgodis, åt middag och snackade. Har varit där i stor sett hela dagen och det har varit riktigt trevligt. Vad skulle jag göra utan mamma och pappa <3 <3 Har inte alltid uppskattat dem och sett hur lyckligt lottad jag är men nu ser jag och jag är så glad att jag har dem.
 
Var rädda om era familjer och ta vara på tiden ni får tillsammans. Det är trots allt familjen och det är det viktigaste man har. Nu menar jag ju brorsorna också men just ikväll så skickar jag mig kärlek till föräldrarna. Hoppas alla haft en riktigt bra start på helgen =) <3
 
familj, föräldrar, julgodis, lördag, mamma, mysigt, pappa, trevligt,

Kommentera

Publiceras ej