Nu blir det julfint

2kommentarer

 
Hittade det här tyget mycket billigt på Lidl faktiskt. So what liksom. Efter mycket trixande och fixande så ser det riktigt bra ut =D Är super nöjd. Nu passar kuddarna riktigt bra också. Älskar!!
 
Har blivit lite julpyntande under veckan också =) Mysigt.
 
 
Brukar verkligen inte pynta i köket men nu när jag kunde det så kändes det verkligen mysigt. Gillar att pynta lite mer neutralt och stilrent. Vill inte ha massa tomtar överallt ^^ Jag håller mig till silver och mina favorit färger rosa och lila. Har det väldigt fint här hemma nu.
 
 
Är riktigt nöjd just nu. Sen behöver jag städa också men det har jag gjort hela morgonen så jag tar en liten paus nu. Ska faktiskt göra pannkakor med hallon hade jag tänkt =D Ska ha i lite hallon spad i smeten så dem blir lite rosa haha kul kul. Man får skoja till det lite på helgerna.
 
Hoppas alla haft en jättebra helg och har en underbar tredje advent <3
dekoration, hem, hjärtan, inredning, jul, julfint, kök, pynt, soffa, städa, tredje advent,

2 kommentarer

Johanna

16 Dec 2012 14:45

Vad fint!:)
Kram Johanna

Svar: Tack vännen =) Ses imon. Kram
Helena Nilsson

Anonym

16 Dec 2012 15:17

Hej,

Såg att du var med i CDONs bloggtävling, här kommer ett till tips på bloggtävling: http://www.upplevelse.com/onskar-mig

Kommentera

Publiceras ej