Kvalitetstid med familjen

0kommentarer

Ikväll blev det lite impuls umgänge med familjen. Skulle bara hit för att äta middag och umgås lite men jag och brorsan bestämde oss för att stanna och sova här. Det är mysigt att träffa familjen ibland och det blir nog kul att ha familjekväll här =)
 
Vi skulle se på något ikväll som dem ville se på TV men sen blir det nog kortspel och prat resten av kvällen. Det var ett tag sen det bara var vi 4 så det känns trevligt. Man får ta vara på familjen och umgås så mycket man kan. Det är roligt att träffa brorsan också. Hoppas vi kan spela UNO sen, det är väldigt roligt.
 
Det känns som det var längesen man träffade familjen, jag har varit upptagen med Pomona och jag var sjuk. Sen har jag varit så otroligt trött på senaste så jag har inte orkat med mycket sociala sällskap. Vi var ju en sväng hos brorsdottern förra helgen men det blev en kortis och pappa var inte med.
 
Så nu blir kvalitetstid med närmaste familjen underbart. Precis vad jag behövde denna helgen =) Men nu får jag sluta skriva, vi ser på Polisskolan så jag ska bli lite mera social. Hoppas alla har en bra helg så skriver jag säkert en kortis imorgon igen. Ta hand om er och glöm inte era underbara familjer <3

Kommentera

Publiceras ej