Då var det 2013

0kommentarer

Personligen så har jag inte några nyårslöften i år, bara planer som jag hoppas med hela mitt hjärta ska gå bra. Om året blir som jag vill så kommer jag börja skolan igen till hösten och starta den framtiden som jag vill ha.

Framför allt så vill jag att 2013 ska vara ett år då jag mår bra, är glad och upplever så mycket jag kan. Jag har bestämt att det ska bli ett riktigt bra år för mig.

Dem vanligaste löftena för det nya året är oftast träna, gå ner i vikt, bli 'snygg' men det känns som det minst viktigaste för mig just nu. Jag vill ha allt annat som har med människans välbefinnande att göra. Lycka, frid, glädje, kärlek.. Allting som egentligen har betydelse, i alla fall för mig.

Nu är jag på väg in till stan för att träffa en vän. Hade kunnat stanna hemma men känner inte att det ger mig någonting. Alltid bättre att träffa vänner.

Jag hoppas att alla har haft ett fantastiskt nyår och att 2013 blir det bästa året hittills. Nytt år, nya möjligheter, nya chanser <3

2013, frid, fyrverkeri, glädje, kärlek, lycka, mitt 2013, nya chanser, nya möjligheter, nytt år, nytt år, nyår, nyårslöfte, skola, välbefinnande,

Kommentera

Publiceras ej