Tiden går

1kommentarer

Nu börjar min tid på Pomona lida mot sitt slut och jag börjar känna mig färdig. Vi har nästan gått igenom hela självinsiktsmetoden nu och mitt officiella slutdatum är 8e Februari. Så nu är det bara att få klart massor av Personliga brev och CV så är det bara att söka jobb sen.
 
Det är bara att knalla tillbaka till Arbetsförmedlingen på måndagen och sätta igång med jobbsökandet. Ska bli spännande att se vilka jobb det finns ute nu, ni får hålla tummarna med mig.
 
När jag startade denna bloggen igen så tänkte jag bara skriva mina synpunket på saker och skriva om massor av mina intressen. Istället så har det blivit en framtids- och arbetslöshetsblogg. Vilket är bra för mig, det är skönt att få ur sig allt ibland. Man blir rätt så rastlös av att gå hemma hela dagarna.
 
Jag skaffade, på tal om ingenting, gymkort igår på Fitness 24seven. Där kan man, som namnet säger, träna dygnet runt i hela Scandinavien och det kostar bara 199:- i månaden. Det tycker jag är underbart. Jag ska bli duktigare på att träna nu, det är bra för både kropp och skäl.
 
Men nu är klockan snart 3 så vi ska ta en liten fika här på Pomona innan det bär av hemåt. Ska hem en sväng och äta innan jag tar datorn med mig och åker hem till bästis. Hennes dator vill inte vara med längre så jag har (laddat ner) fixat lite serieavsnitt till henne.
 
Hoppas alla haft en kanon helg och har en superbra veckan så skriver jag igen när jag kan <3
arbetsförmedlingen, fitness 24seven, framtiden, framtidsplanering, gym, jobb, jobba, pomona,

1 kommentarer

Bella

23 Jan 2013 16:04

Och din bästis uppskattade det som få andra saker i livet!

Ja har också tänkt köpa ett gymkort på 24/7 fitness.Är det bra?

Kommentera

Publiceras ej