Tillbaka till verkligheten

0kommentarer

Då börjar vardagen igen. Dem flesta har säkert ledigt till på måndag men vi utan jobb ska minsann infinna oss på aktivitet redan idag, den första vardagen. Nej jag vet att folk börjar jobba idag, plus att vi har en rejäl mjukstart idag så jag ska inte klaga. Börjar 13 och slutar nån gång på eftermiddagen, inte så illa.
 
Vet inte vad vi ska få gjort eller hitta på idag på så kort tid men imorgon har vi heldag, då hoppas jag få gjort en hel del. Nu är det nytt år och dags att dra igång med ansökningar, CV och anmälan till högskoleprovet. Så det är bara att sätta igång =) Jag SKA komma in på min utbildning i år om jag så måste göra två högskoleprov samtidigt.
 
Som sagt så blir det en sväng till Pomona idag men imorgon börjar vi på riktigt med en heldag. Sen är det väl aktivitet på fredag som vanligt. Nu kommer veckorna börja gå riktigt fort igen, så där läskigt fort att det är måndag och sen blinkar man bara så är det fredag igen. Det är otroligt hur fort tiden går.
 
Men jag har en månad kvar nu på Pomona och jag ska minsann få den att räknas. Nu är det 2013 och det ska bli ett bra år för mig har jag bestämt. Ska se till att fixa ett perfekt CV och presentation. Få färdigt min portfolio och tillhörande presentation. Ansöka och göra allting klart för utbildningen så att jag kan lämna Pomona sen och känna mig färdig, känna mig redo för att klara framtiden själv.
 
Det kommer bli kanon bra, men nu ska jag äta lite sen frukost och göra mig iordning. Hoppas alla har en riktigt bra dag vare sig ni jobbar eller är lediga. Nu gör vi 2013 till ett fantastiskt år! <3
2013, högskoleprovet, jobb, mitt 2013, nya möjligheter, nytt år, pomona, skola, tillbaka till verkligheten, vardag,

Kommentera

Publiceras ej