Det finns olika sorters människor

1kommentarer

Jag har väldigt svårt för människor som inte lyssnar på mig. Som inte ens ger mig en chans att förklara eller som inte respekterar när man för en gångs skull har lite auktoritet. Det går mig verkligen på nerverna med folk som bara fokuserar på vad dem själva vill och inte tar hänsyn till någon annan.
 
Man vill bara ställa sig upp och skrika men det går ju inte. Vi är alla vuxna människor men jag blir verkligen galen på folk som inte låter någon annan prata. När dem bara sitter och gnäller men inte har egna ideer, vill bara sitta och gnälla på andra men har inga lösningar. Blir galen!
 
Jag försöker verkligen att vara rättvis, försöka lyssna på dem och ta hänsyn till deras behov men när dem inte tar hänsyn till mig så tröttnar jag väldigt fort. Varför ska jag behärska mitt beteende och vara så snäll när dem inte tar hänsyn till mig och bara ser sig själv? Det är verkligen inte ok.
 
Personer som beteer sig på det sättet är det värsta jag vet. Dem känns så himla själviska och nästan elaka, men det är dem också kanske. Tycker inte om ><
 
Nu ska vi snart ta oss hem här från Pomona. Det är måndag igen och jag mår som jag brukar.. Lite huvudvärk, trött som bara den och grining. Så jag är väl överkänslig som vanligt men jag är faktiskt riktigt irriterad på vissa i gruppen. Här försöker man få det att funka så är nästan alla så motsträviga och ointresserade. Men nu är det slut för idag och imorgon har vi föreläsning hela dagen vilket blir skönt.
 
Har verkligen inte fått något gjort idag. Bara segat i soffan och tjatat som alla andra. Väldigt oinspirerande dag. Men jag fixade presentationen i alla fall och nu skriver jag i bloggen ^^ Så lite blev gjort i alla fall.
 
Nu ska jag skriva klart här, ändra lite i en novell och sen bär det av hemåt. Det ska bli skönt.. Blir en slapp veckan nu utan den huvudansvarige som är sjukskriven. Men mycket eget arbete så det är bra för mig. Ska se till att få lite gjort imorgon och massor på Onsdag. Hoppas alla haft en bra Måndag så skriver jag säkert igen imorgon. ta hand om er! <3
ansvar, hänsyn, människor, måndag, personer, pomona, trött,

1 kommentarer

Johanna

26 Nov 2012 16:44

Hoppas inte det var jag som promenerade dig på nerverna:)

Svar: Neeej vännen det var det verkligen inte. Dem flesta andra men inte du <3 Aldrig
Helena Nilsson

Kommentera

Publiceras ej